svētdiena, 2012. gada 18. marts

Kas TU tāds un ko Tu no sevis iedomājies ???!!!


Kā jau tas pieņemts, kad kāds nezināms kakls apgalvo, ka vish – ņekijs tāds-un-šitāds var to-un-šito (un nedo’ Dies’ ka vēl kautkur pa sīceni labāk par citiem), tad visbiežāk tās trīs zvaigznes lasītāju “žūrija” tā arī neieslēgs (kā zelta talantos ;) Un kamēr darbi nepierāda vārdus, nekādu sapratni nevajadzētu gaidīt.  Bet nu visu pēc kārtas.

Esmu smagajā jau gadus 15mit. Un nenožēloju ne mirkli. Gadījās tā, ka bija sapnis kļūt par smago DJ, un ja būtu iespēja, tad rādžī, kādu raidījumu novadīt pie reizes.  Gribējās būt Dīdžejam – nu tādam no universālo pasugas, jo mans draugs toreiz foņķikā dīdžejoja “Pedāļus” un lai būtu vismaz cienīgs viņam līdzināties, tad vajadzēja kārtīgus sagatavošanās darbus. Lai atcerētos visas krutās dziesmas albūmos, vajadzēja tās kautkā piefiksēt, gadījumā, ja smadzeņpods nogļučītu un es nepakam nespētu atcerēties kādas grupas, tur tādu un tādu albūma tādu un tādu garadarbu, vai nedod Dies’ disenē sajauktu songus un nejauši uzliktu teiksim kādu CANDLEMASS instrumentālo piem. “gothic stone” vai ko tamlīdzīgu ne disenes materiālu.Nu un tad tīri profesionālu apsvērumu dēļ tapa mani pieraksti – mana digitālā kartotēka, kas bija nepieciešama, itsevišķi, ja dienā tika izčekoti 3, 4 albūmi. 5-6 gadu laikā kartotēka uzaugusi nu diezgan -


http://www.bildites.lv/images/n9v1p7jfj7fkkjrl6ufc.png

un piemēram uz burtu “S” kartotēkas iekšpusē izskatās tā -

http://www.bildites.lv/images/fie0wxkvsdhp8mbpj7f.png

(Aptuvenā ekspertīze – gandrīz 750 grupas un kādi 3-5k albūmi. Tātad jāiet dīdžejot, jāiet uz rādži, vai jāstrādā METAL HAMMERam un jāraksta recenzijas jaunajām relīzēm.)

Tālāk iekšā, katrai grupai pilna diskogrāfijai (dažreiz noder). Teiksiet – priekškam tādus mēslus rakstīt un rosīties – taka tāds galējs anuz. Nu – tādi pieraksti man atļauj daudzus smagos DJ – dīdžejbetlā plosīt driskās. Vienmēr zinu, krutākos hītus. Un, kas zin – mošk pašam Terzenam un Sametim iedotu piepīpāt dīdžejbetlā. Bet nu ne par sacīksti un salīdzināšanu runa. Nelecos vnk.ribās pie dīdžejpults rosīties un rādīt klasi kā vadīt deathkotēku. Arī pedāļi, foņķikā būtu krutāki ja es tur būtu, bet nu – tas cits stāsts…

Tātad ko es iedomājos? Pazemīgi apzinos, sevi kā Latvijas VIENU NO lielākajiem smagās mūzikas ekspertiem neko vairāk. bet ar apzināšanos nebūs līdzēts – jāliek zinība lietā.




PAR MANI PAŠU -

Neesu tai vecumā. kad ārpus šī žanra neko neredzu. Man nav smagais brokastīs, smagais pusdienās, smagais vakariņās. Mana mīļākā filma ir STEP UP triloģija (nu tā par HIP HOP dejām), man plejerī ir tikai smagais, pats mazliet muzicēju un tīri pieklājīgs skills uzkačājies vokalam (klīnā). Dziesmas. kuras rakstu – poproks, bet labprāt mocītu balss saites ja kāds kapātu ko līdzīgu SCAR SYMMETRY ar growlu un klīnpartijām. DARBS – esu Betfair sporta biržas zirgu skrējienu in-play treideris. Viens no pelnošiem šī foruma darboņiem – http://www.sportabirza.com/

ŠIS BLOGS – ir mans treniņs žurnalistikā – kā hobijs tas bijis jau pietiekoši ilgi, nebūtu slikti par to kādu naudu nopelnīt papildus Betfeiram, (doma par to METAL HAMMERu). Šajā blogā es ar savu ekspertīzi varēšu ieteikt ko jaunu, vai ko veco-labo. No roka līdz pat ultragrindam. Taka sanāk, sanāk !!!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru